
Tchibo je známá především jako značka kávy, prodává ale i oblečení nebo nábytek
Agentura Lowe Praha vyhrála výběrové řízení vypsané společností Tchibo Praha - bude zajišťovat kreativu zejména pro podlinkovou a částečně nadlinkovou (kromě televize a online) komunikaci pro kategorii nepotravinovaných produktů. Agentura rovněž vyhrála následné výběrové řízení na realizaci kampaně k uvedení mobilní aplikace Tchibo.
Tu společnost uvedla ve středu 7. srpna, součástí kampaně je i roadshow, která 13. srpna začala v Praze a bude pokračovat do Rakovníka, Karlových Varů, Písku, Znojma a Svitav. Aktivity k propagaci aplikace dělá Lowe spolu s agenturami Brainz Mobile a DataConsult.
Součástí aplikace je digitální verze zákaznické věrnostní karty, čtečka QR kódů nebo aktuální katalog zboží pod značkou Tchibo (oblečení či nábytek). Aplikace existující ve verzi pro iOS a pro Android vznikla v Německu, do Česka byla jen adaptována.

Mobilní aplikace Tchibo v mobilu

Uvedení nákupní mobilní aplikace Tchibo provází roadshow po českých městech

Roadshow začala v úterý 13. srpna na nádvoří Tyršova domu na pražském Újezdě