Lucie Hrubá založila agenturu Boys & Girls

Mezi klienty agentury, jež se prezentuje hlavně na LinkedIn, patří značky Toyota či Lexus.

Lucie Hrubá. Foto: Dan Vojtěch

Lucie Hrubá. Foto: Dan Vojtěch

Dosavadní PR manažerka na volné noze Lucie Hrubá přichází na trh s vlastní komunikační firmou Boys & Girls. Tu prezentuje jako butikovou marketingovou agenturu. „S rostoucím objemem nového byznysu jsem se rozhodla založit moderní agenturu pro 21. století,“ vysvětluje. Ke klientům nově představené firmy čerstvě patří značky Toyota a Lexus, dále Astratex, Creative Dock nebo CrossCafe. Mezi partnerské agentury, které s Boys & Girls mají propojené aktivity, patří Future Tales, Yoda Production nebo Jakub Tichý Films.

„Nabízíme komplexní služby stejně jako velké agentury, ale s důrazem na výsledky než na byrokracii a s využitím pouze špičkových profesionálů. Navíc s mnohem relevantnější cenovkou. Neplatíme drahé prostory, zahraniční centrály, ani juniorní elévy. Pro naše klienty pracují jen ti zkušení. Nezdržujeme se přežitými a zdlouhavými agenturními procesy. Nemáme webové stránky, osobně působím na profesní síti LinkedIn, která je podle mě dokáže v roce 2023 plnohodnotně nahradit,“ prohlašuje Hrubá.

Ve své agentuře hodlá klást důraz na osobní přístup, kvalitu, individualitu a zkušenosti výhradně seniorních expertů z médií, marketingové komunikace a public relations. „Zakládám si na přátelských vztazích založených na znalosti klienta i trhu. Díky nim dokážeme přesněji pracovat s tématy a obsahem vytvářeným přímo pro média. Boys & Girls v této formě spolupráce pokračuje v širším týmu a s dokonalejším know-how,“ tvrdí ředitelka a majitelka, jejíž agentura má fungovat zejména na osobních kontaktech a právě na síti Linkedin.

Hrubá vystudovala obor Mezinárodní vztahy a diplomacie na Metropolitní univerzitě v Praze a v britském Bradfordu. Ve velkých mezinárodních i menších českých komunikačních agenturách v minulosti pracovala na mediálním obrazu značek Hamé, La Perla nebo CCC.