
Lukáš Cikánek
Na pozici general manager & client strategy director agentury Pickerly přichází Lukáš Cikánek. Od zakladatele a majitele Pickerly Martina Pešky přebírá vedení a rozvoj týmu a dále se bude věnovat strategii klientů agentury. Peška se bude v roli executive directora dál věnovat provozu agentury a inovacím. Cikánek přichází z agentury Proficio, kde jako člen managementu vybudoval a dva roky vedl pražskou pobočku pečující o klienty jako Direct pojišťovna, Niceboy či Bezrealitky.cz. Předtím osm let působil v digitálním marketingu, kde zastával pozice v digitálních agenturách či v Seznamu.
Peška a Cikánek se profesně poprvé potkali v roce 2017 v digitální agentuře Marketup. Peška působil v managementu a vedl zde do září 2022 dvanáctičlenný tým projektových manažerů. Cikánek opouštěl Marketup v lednu 2021 z pozice digital strategist pro klienty jako XXX Lutz nebo Decathlon. „Ve nové roli chci zúročit své zkušenosti s řízením komunikačních strategií mezinárodních značek z evropského a afrického kontinentu a pomoc tak zařadit Pickerly mezi mezinárodní špičky v oboru marketingové komunikace,“ prohlašuje.
Do klientského portfolia Pickerly patří řetězec Billa, potravinářské značky Franz Josef Kaiser, Sedita či Orkla Foods, nově značky pánské módy Manemo či golfové hřiště Oaks Prague.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál
