Lukáš Cikánek přichází do čela agentury Pickerly

Cikánek přebírá vedení a zajistí strategie klientů, majitel Martin Peška dohlédne na provoz.

Lukáš Cikánek

Lukáš Cikánek

Na pozici general manager & client strategy director agentury Pickerly přichází Lukáš Cikánek. Od zakladatele a majitele Pickerly Martina Pešky přebírá vedení a rozvoj týmu a dále se bude věnovat strategii klientů agentury. Peška se bude v roli executive directora dál věnovat provozu agentury a inovacím. Cikánek přichází z agentury Proficio, kde jako člen managementu vybudoval a dva roky vedl pražskou pobočku pečující o klienty jako Direct pojišťovna, Niceboy či Bezrealitky.cz. Předtím osm let působil v digitálním marketingu, kde zastával pozice v digitálních agenturách či v Seznamu.

Peška a Cikánek se profesně poprvé potkali v roce 2017 v digitální agentuře Marketup. Peška působil v managementu a vedl zde do září 2022 dvanáctičlenný tým projektových manažerů. Cikánek opouštěl Marketup v lednu 2021 z pozice digital strategist pro klienty jako XXX Lutz nebo Decathlon. „Ve nové roli chci zúročit své zkušenosti s řízením komunikačních strategií mezinárodních značek z evropského a afrického kontinentu a pomoc tak zařadit Pickerly mezi mezinárodní špičky v oboru marketingové komunikace,“ prohlašuje.

Do klientského portfolia Pickerly patří řetězec Billa, potravinářské značky Franz Josef Kaiser, Sedita či Orkla Foods, nově značky pánské módy Manemo či golfové hřiště Oaks Prague.