“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Lukáš Makowski vedoucím marketingu Sanomy, chce posílit ženské časopisy

  • ČTK
  • 04. 04. 2012 06:00

Novým vedoucím marketingu společnosti Sanoma Media Praha se stal Lukáš Makowski. Ve své funkci je zodpovědný za veškeré marketingové aktivity firmy, vede oddělení marketingu tištěných titulů a internetových projektů. ČTK to oznámil vedoucí oddělení komunikace Sanoma Media Praha Filip Poštulka.

“Loni se nám v týmu on-line marketingu povedlo zvýšit návštěvnost obsahových webů na trojnásobek, dostali jsme se tak na 3,3 milionu reálných uživatelů měsíčně,” uvedl Makowski, který ve společnosti Sanoma Media Praha pracuje od července 2011. “Nyní je před námi podobný cíl i v oblasti tištěných titulů, kde pro nás musí být prioritou číslo jedna zásadní postavení na trhu ženských časopisů,” dodal Makowski.

Makowski v minulosti působil například jako manažer pro on-line reklamu ve společnosti Lagardére nebo group brand manažer ve vydavatelství Ringier, kde měl mimo jiné na starosti deník Blesk.