Luxury Brand Management otevře v Pařížské butik značky Valentino

Prodejce luxusní módy Luxury Brand Management otevře na jaře letošního roku monobrandovou prodejnu značky Valentino na adrese Pařížská 18, kde vystřídá značku Ermenegildo Zegna. Bude se jednat o jediný butik značky v rámci Česka, značka se dosud prodávala v multibrandové prodejně Pařížská 17, která rovněž patří pod Luxury Brand Management. Celkem má firma, v níž figurují manželé Bakalovi, 14 butiků především v Pařížské a prodává asi 25 značek s módou nebo doplňky. 

Nová kolekce značky Chloé nově v Pařížské 17

Nová kolekce značky Chloé nově v Pařížské 17

Firma Luxury Brand Management má v Praze dva multibrandové butiky - The Brands s pánskou módou a Pařížská 17 concept store s dámskou módou. Nově do portfolia Pařížské 17 přibyly značky Chloé a Stella McCartney. „V posledním roce do portfolia společnosti přibyly přední módní značky jako například Givenchy, Saint Laurent, Tom Ford, Balenciaga, Alexander McQueen, Chloé, Stella McCartney a další,“ doplnila firma pro Retailek a uvedla: „V závislosti na portfoliu dané značky našim klientům nabízíme ready-to-wear, doplňky a obuv.“ V pánském segmentu butik The Brands nabízí nově nabídnout kolekci Dior Homme jaro/léto 2018.

Za rok 2016 Luxury Brand Management utržila 610 milionů Kč, rok před tím to bylo 616 milionů Kč. Firma zároveň zmírnila ztrátovost na 106 milionů Kč. V roce 2015 byla ztráta ve výši 153 milionů Kč. Jediným akcionářem Luxury Brand Management je podnikatel a milionář Zdeněk Bakala, jeho manželka Michaela je místopředsedkyní představenstva firmy.