Prodejce luxusní módy Luxury Brand Management otevře na jaře letošního roku monobrandovou prodejnu značky Valentino na adrese Pařížská 18, kde vystřídá značku Ermenegildo Zegna. Bude se jednat o jediný butik značky v rámci Česka, značka se dosud prodávala v multibrandové prodejně Pařížská 17, která rovněž patří pod Luxury Brand Management. Celkem má firma, v níž figurují manželé Bakalovi, 14 butiků především v Pařížské a prodává asi 25 značek s módou nebo doplňky.
Firma Luxury Brand Management má v Praze dva multibrandové butiky - The Brands s pánskou módou a Pařížská 17 concept store s dámskou módou. Nově do portfolia Pařížské 17 přibyly značky Chloé a Stella McCartney. „V posledním roce do portfolia společnosti přibyly přední módní značky jako například Givenchy, Saint Laurent, Tom Ford, Balenciaga, Alexander McQueen, Chloé, Stella McCartney a další,“ doplnila firma pro Retailek a uvedla: „V závislosti na portfoliu dané značky našim klientům nabízíme ready-to-wear, doplňky a obuv.“ V pánském segmentu butik The Brands nabízí nově nabídnout kolekci Dior Homme jaro/léto 2018.
Za rok 2016 Luxury Brand Management utržila 610 milionů Kč, rok před tím to bylo 616 milionů Kč. Firma zároveň zmírnila ztrátovost na 106 milionů Kč. V roce 2015 byla ztráta ve výši 153 milionů Kč. Jediným akcionářem Luxury Brand Management je podnikatel a milionář Zdeněk Bakala, jeho manželka Michaela je místopředsedkyní představenstva firmy.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
