Prodejce luxusní módy Luxury Brand Management v loňském roce zvedl tržby o 20 % na 594 milionů Kč. Firmě se rovněž podařilo zmírnit ztrátu z minulých let, z předloňských 106 milionů Kč na loňských 37,5 milionů Kč. Firma to uvedla na tiskové konferenci. Podle vyjádření Zuzany Řezníčkové, která je generální ředitelkou Luxury Brand Management, došlo loni k restrukturalizaci provozních nákladů, které se snížily o 12 %. Firma má v okolí Pařížské nebo přímo na ní 12 butiků, z toho 10 monobrandů. Jediným akcionářem firmy je podnikatel Zdeněk Bakala.
„Díky novému portfoliu značek v našich buticích, které reprezentují aktuální světové módní trendy, široké nabídce a vysoké úrovni servisu splňující potřeby a očekávání našich zákazníků, nám tržby ve stávajícím portfoliu butiků rychle rostou. V kombinaci s přísnou disciplínou v oblasti nákladů neustále snižujeme provozní ztrátu, a to jak z pohledu provozního, tak i celkového výsledku hospodaření,“ uvedla Řezníčková.
Luxury Brand Management zatím otvírání dalších obchodů podle svých slov neplánuje, aktuálně se věnuje obměně portfolia.V září loňského roku se z butiku The Brands v Široké 20 stala multibrandová prodejna specializovaná na pánskou módu, kam přibyly značky Dior Homme, Alexander McQueen, Chloé a Stella McCartney. Letos je v plánu rozšířit nabídku značek o Off-White, Vetemens a Neil Barret. Luxury Brand Management letos otevřel butik značky Valentino v Pařížské 18.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
