Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Mácha z AdActive rozjel vlastní agenturu DigitalAd

Petr Mácha

Petr Mácha

Někdejší šéf přímého prodeje v mediazastupitelství AdActive Petr Mácha si letos v srpnu založil agenturu DigitalAd, které šéfuje a celou ji vlastní. Věnuje se v ní zejména správě kampaní metodou real-time biddingu (automatizované aukce v reálném čase), momentálně na desítkách webů o celkové návštěvnosti 1,3 milionu uživatelů. Objem transakcí realizovaný agenturou prostřednictvím takzvaného yield managementu se v říjnu poprvé dostal nad milion korun.

“Rychlý růst potvrzuje trendy v internetové reklamě, zejména pak přelévání příjmů z klasických kampaní do programatické reklamy,” uvádí agentura. “Jedním z nejvýnosnějších formátů posledních měsíců je nativní reklama, která v DigitalAd aktuálně překročila 60 Kč za 1.000 zobrazení (CPT). Těchto hodnot se daří dosahovat díky úzkému propojení se spolupracujícími weby při umísťování reklamních pozic.”