Na reklamním festivalu v Cannes se rozběhlo mezinárodní klání mladých kreativců Young Lions, vítězů z jednotlivých zemí, včetně českých mladých lvů. Brief za sebou už má kategorie Print, proběhl v neděli. Barbora a Artiom z Triadu popsali, jaký inzerát mají vyrobit pro WWF, podívejte.

Mácha z AdActive rozjel vlastní agenturu DigitalAd

Petr Mácha

Petr Mácha

Někdejší šéf přímého prodeje v mediazastupitelství AdActive Petr Mácha si letos v srpnu založil agenturu DigitalAd, které šéfuje a celou ji vlastní. Věnuje se v ní zejména správě kampaní metodou real-time biddingu (automatizované aukce v reálném čase), momentálně na desítkách webů o celkové návštěvnosti 1,3 milionu uživatelů. Objem transakcí realizovaný agenturou prostřednictvím takzvaného yield managementu se v říjnu poprvé dostal nad milion korun.

„Rychlý růst potvrzuje trendy v internetové reklamě, zejména pak přelévání příjmů z klasických kampaní do programatické reklamy,“ uvádí agentura. „Jedním z nejvýnosnějších formátů posledních měsíců je nativní reklama, která v DigitalAd aktuálně překročila 60 Kč za 1.000 zobrazení (CPT). Těchto hodnot se daří dosahovat díky úzkému propojení se spolupracujícími weby při umísťování reklamních pozic.“