Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Mácha z AdActive rozjel vlastní agenturu DigitalAd

Petr Mácha

Petr Mácha

Někdejší šéf přímého prodeje v mediazastupitelství AdActive Petr Mácha si letos v srpnu založil agenturu DigitalAd, které šéfuje a celou ji vlastní. Věnuje se v ní zejména správě kampaní metodou real-time biddingu (automatizované aukce v reálném čase), momentálně na desítkách webů o celkové návštěvnosti 1,3 milionu uživatelů. Objem transakcí realizovaný agenturou prostřednictvím takzvaného yield managementu se v říjnu poprvé dostal nad milion korun.

„Rychlý růst potvrzuje trendy v internetové reklamě, zejména pak přelévání příjmů z klasických kampaní do programatické reklamy,“ uvádí agentura. „Jedním z nejvýnosnějších formátů posledních měsíců je nativní reklama, která v DigitalAd aktuálně překročila 60 Kč za 1.000 zobrazení (CPT). Těchto hodnot se daří dosahovat díky úzkému propojení se spolupracujícími weby při umísťování reklamních pozic.“