Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Macků po 12 letech odchází z vedení Ipsosu

Tomáš Macků v největší výzkumné firmě v Česku pokračuje jako external affairs director.

Tomáš Macků

Tomáš Macků

Po 12 letech práce ve vedení výzkumné agentury Ipsos na pozici research & communication director se Tomáš Macků rozhodl zvolnit. V Ipsosu pokračuje v nové funkci external affairs director, bude se soustřeďovat na vztahy s médií, asociacemi, svazy, kluby a na hledání nových obchodních příležitostí. Bude věnovat i CSR a udržitelnému rozvoji.

Firmu vede v Česku Jakub Malý jako managing director, respektive Radek Jalůvka, šéf středoevropského clusteru Ipsos Central Europe.

Ipsos je největší výzkumnou agenturou v Česku, má víc než 300 zaměstnanců. Loni v 25 zemí - včetně Česka - převzala čtyři divize od konkurenční GfK, a to Customer Experience, Experience Innovation, Health a Public Affairs. GfK navíc v Česku koncem loňska utlumila ad-hoc výzkumy a nechává je dobíhat v nově agentuře svého bývalého ředitele.