Kreativu i strategické poradenství pro všechny komunikační aktivity Shoptetu, dodavatele řešení pro polovinu českých e-shopů, dostala plně na starost agentura Made by Vaculik. Spolupráce se týká všech tří trhů, kde platforma pro e-commerce působí - jde o Česko, Slovensko a Maďarsko.
Spolupráce klienta s agenturou začala už začátkem minulého roku 2022, a to konzultačními službami k celkové strategii značky a realizací kampaně Předsevzetí by Shoptet, vytvořením e-shopu s novoročními předsevzetími v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. S letošním lednem se kooperace rozeběhla naplno pro celé portfolio - pro značky Shoptet, Shoptet Premium i všechny současné i budoucí subbrandy, jako je například Shoptet Pay.
„Po delším období, kdy jsme se soustředili na výkonnostní marketing, se společně s Made by Vaculik pouštíme také do budování značky, včetně imageové komunikace,“ říká marketingový manažer Shoptetu Ivo Mrena.
„O značce Shoptet možná slyšíte poprvé, ale s 99% pravděpodobností jste už v některém z e-shopů vytvořených na této platformě nakoupili,“ podotýká Ronald Lupták, šéf agentury Made by Vaculik, a doplňuje: „Naším úkolem je na trhu e-commerce zviditelnit značku Shoptet na všech trzích, kde v současné době působí, a také na trzích, kam bude Shoptet v budoucnu expandovat.“

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
