Slovenská komunikační agentura Made by Vaculik založila v Praze v rámci své české pobočky nové digitální oddělení. Vzniklo v březnu. Kreativně je řídí Jozef Vereš, který přišel z internetového Seznam.cz. Oddělení accountů vede Ivo Mrena, který působí v agentuře už několik let. Doplňují ho juniorní designérka Jana Vrabcová, specialista online marketingu Štefan Novosad a Kirill Bunin na pozici front end developer. Od 1. dubna rozšířil tým ještě digital art director Filip Kudrev, který dřív působil v Havas Worldwide Digital Prague či v Mather Advertures. V následujících dnech by měla být obsazena také funkce online copywritera.
Pražská pobočka Made by Vaculik, která na zdejším trhu funguje sedm let, od loňského podzimu restrukturalizovala, s cílem být pružnější. „Mít vlastní digitální oddělení je pro nás i pro klienty efektivnější řešení. V minulosti se stávalo, že jsme nebyli příliš spokojeni s externími digitálními řešeními, navazujícími na naši kreativu. Rozhodli jsme se tedy vytvořit vlastní digitální subjekt, což odpovídá našemu přístupu a struktuře agentury na Slovensku,“ říká ředitelka pražské agentury Beata Streicherová.
Nové digitální oddělení pracuje na zakázkách pro značky T-Mobile (aktuálně kompletní komunikace soutěže Rozjezdy roku nebo kampaň na nábor nových konzultantů prodeje), Sberbank, Stock nebo institut CERGE-EI.
Pražská pobočka také spustila vlastní web MadeByVaculik.cz. Před jeho vznikem se propagovaly všechny práce z Česka i Slovenska na společném webu, růst pražské pobočky si ale vyžádal samostatný web i další komunikaci v sociálních médiích.