Pražský tým agentury Made by Vaculik se stal vítězem výběrového řízení na nový televizní spot pro poskytovatele bezpečnostního softwaru Avast. Tendru se dál zúčastnily agentury Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Mark BBDO, McCann a Lucky U. „Vybraný koncept nejlépe vyjadřuje naši původní myšlenku,“ podotkla k vítěznému návrhu Květa Kubota, ředitelka marketingové komunikace Avastu. Pro Made by Vaculik nejde o první spolupráci s Avastem. Loni společně dělali online kampaň upozorňující na rizikové chování dětí na internetu Buď safe online.

V čem se média mohou přiblížit labelům
Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

"Bylo to málo? Ještě přidám!"
Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Poslechněte si podcast Médiáře
„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Jak OSINT pojímají česká média