Pražský tým agentury Made by Vaculik se stal vítězem výběrového řízení na nový televizní spot pro poskytovatele bezpečnostního softwaru Avast. Tendru se dál zúčastnily agentury Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Mark BBDO, McCann a Lucky U. „Vybraný koncept nejlépe vyjadřuje naši původní myšlenku,“ podotkla k vítěznému návrhu Květa Kubota, ředitelka marketingové komunikace Avastu. Pro Made by Vaculik nejde o první spolupráci s Avastem. Loni společně dělali online kampaň upozorňující na rizikové chování dětí na internetu Buď safe online.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval