Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

Mádlův režijní debut Pojedeme k moři podpořila automobilka Kia

Chystaný rodinný film Pojedeme k moři Jiřího Mádla, nově scénáristy a režiséra, podpořila automobilka Kia Motors Czech. „Na výrobě filmu se podílela zapůjčením vozů Cee’d, Sportage a Carens,“ uvedla Martina Jirásková, marketingová ředitelka firmy. Mádlův režijní debut s Ondřejem Vetchým či Miroslavem Táborským má přijít do kin v březnu 2014.

Ondřej Vetchý, Jiří Mádl a product placement automobilky Kia

Ondřej Vetchý, Jiří Mádl a product placement automobilky Kia. Foto: Kryštof Kalina

Miroslav Táborský a product placement automobilky Kia

Miroslav Táborský a product placement automobilky Kia. Foto: Kryštof Kalina