Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Mafra chystá novou mobilní službu pro diváky Óčka, s výhodnými daty

Štěpán Wolde. Foto: Sandra Kisić

O plánech na další mobilní službu řekl Médiáři generální ředitel Óčka Štěpán Wolde. Foto: Sandra Kisić

Mediální skupina Mafra plánuje uvést na trh další nabídku mobilních služeb, spjatou se svou hudební televizí Óčko, tedy určenou pro její publikum. Mafra už letos v květnu uvedla „virtuálního mobilního operátora“, respektive předplacenou kartu Mobil.cz, jejíž propagaci zacílila na mladé od 15 do 25 let. Služba využívá infrastruktury mobilního operátora T-Mobile.

Nový plán Médiáři v rozhovoru přiblížil generální ředitel televize Óčko Štěpán Wolde. „Nejlogičtější je pokusit se v rámci existující dohody s T-Mobilem udělat derivát Mobil.cz směrem k naší cílové skupině. To je první cesta, kterou nyní zkoumáme, zda deal mezi Mafrou a T-Mobilem umožňuje tarifu, o němž uvažujeme, charakteristiky, jaké potřebujeme.

Nová služba má být na trhu nejpozději do tří měsíců. „Produkt už jsme nadesignovali, vypadá, že by to mohlo fungovat. Rádi bychom s tím byli na trhu před Vánocemi,“ řekl Médiáři ředitel Wolde.

Diváky Óčka by měl oslovit především výhodný přístup na internet. „Cesta, která nám přijde nejvýhodnější, jsou výhodná data,“ popsal Wolde. Nová nabídka by přitom mohla nést značku televize: „Může to být třeba Óčko Mobil.cz, určitě nějaký derivát Mobil.cz. Není ještě přesně rozhodnuto.“

Klíčový vizuál tiskové inzerce Mobil.cz

Klíčový vizuál tiskové inzerce Mobil.cz, předplacené karty uvedené v květnu 2013

Rovněž už pro letošní vánoční trh má vzniknout další přidružená služba Óčka, internetový obchod s oblečením. Mateřská Mafra už nedávno spustila e-shop Modissimo, v němž prodává oblečení a boty.

„V případě Óčka jde o tentýž model. Je k dispozici množství oděvních značek a jde o to, jak vybrané z nich naroubovat na naši stanici. Nemít široký katalog a stavět ho na cenách, slevách, ale vytvářet pro Óčko akční nabídky, modely, třeba na týdenní bázi, a stavět je na tom, co se ve vysílání a kolem stanice děje,“ popisuje šéf hudební televize.

„Zjednodušeně řečeno, Justin Bieber vydal nový klip, je v něm nějak oblečený a my po týden, dva tři nabídneme kolekci tím inspirovanou. Tím je ‘výloha’ obchodu hotová a pak zbývá to ve vysílání odmarketovat, zpropagovat, respektive najít jak – přes událost, premiéru v kinech, některého z moderátorů, přes naší tvář,“ doplňuje Wolde.

Uvedení nové mobilní služby i e-shopu spadá do jeho strategie „využít potenciál značky televize Óčko jako komunikačního spojovníku mezi novými službami a lidmi, kteří se zajímají o její vysílání“.

Čtěte celý rozhovor se Štěpánem Wolde.