Mafra chystá televizní kanál Óčko RockZone

Se startem další odnože hudebního Óčka se v Mafře diskutuje o budoucnosti Óčko Expres.

Mafra a Londa, dvě mediální firmy holdingu Agrofert, dají dohromady společný obsahový produkt. Bude jím televizní stanice Óčko RockZone, další odnož hudební televize Óčko. Tu provozuje mediální dům Mafra, RockZone je zase jedna z rozhlasových stanic, které patří pod Londu (jejím hlavním kanálem je nejposlouchanější české rádio Impuls). Óčko RockZone tak využije dramaturgii rozhlasové stanice a zaměří se na „chytřejší“ rock, odstartovat by mělo ještě v prvním pololetí letoška. Médiáři to řekl generální ředitel Óčka Štěpán Wolde.

Zároveň s tím, jak vzniká Óčko RockZone, se v Mafře diskutuje o budoucnosti nikového kanálu Óčko Expres. Ten je historicky spjatý s jiným rádiem, a to s pražským Expresem, kterého se ale Mafra před pár lety zbavila, odprodala ho. Stanice umožňuje provozovateli oslovovat náročnější městské publikum, jako taková je zároveň nejmíň sledovaným kanálem z rodiny Óčka.

Hlavní Óčko zaměřené na mladé sledovalo v únoru podle měření Asociace televizních organizací 0,68 % tuzemského televizního publika, Óčko Gold s klasičtějším repertoárem 0,38 %. Óčko Expres má ještě nižší sledovanost. Jeho další cesty jsou dvě - buď zůstane, anebo místo něj začne vysílat zmíněné Óčko RockZone.