Mediální dům Mafra koncernu Agrofert Andreje Babiše pokračuje v akvizicích v marketingové oblasti. Dnes ohlásila, že koupila 100% podíl v konzultační firmě Acomware, specializované na segment obchodování na internetu a maloobchod. Vstupuje tak nově do segmentu výkonnostní reklamy, emailového marketingu a poradenství v e-commerce.
„Uvědomujeme si, že kromě klasické display reklamy v kvalitních médiích musíme klientům nabídnout i lepší servis ve výkonnostním marketingu,“ vysvětlil důvody nové akvizice Michal Hanák, člen představenstva Mafry zodpovědný za digitální divizi.
Pražská Acomware existuje od roku 1999, dosud ji vlastnili Tomáš Fikar (30 %), Zbyšek Rak (30 %), Jan Penkala, Roman Oravec, Ondřej Klega a Jan Svoboda (po 10 %). Poslední účetní závěrku firma zveřejnila za rok 2012, kdy zaznamenala tržby 33 milionů Kč a zisk necelý milion. Všichni mají v agentuře dál působit. Kupní cenu Mafra nezveřejnila.
„O prodeji společnosti jsme nijak aktivně nepřemýšleli, ale budoucí vize, kterou nám představila Mafra, nás velmi zaujala,“ podotkl zakladatel Acomware Fikar.