Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Mafra na Slovensku uvádí měsíčník pro ženy Evita

Produkt pro ženy od 25 let výš staví na jméně populární autorky beletrie Evy Urbaníkové. Nový časopis na Slovensku tvoří tým Vladimíra Mužíka a Ivana Hamšíka.

Nový časopis Mafry, slovenská Evita

Nový časopis Mafry, slovenská Evita

Poprvé v pondělí 27. dubna vyjde na Slovensku nový měsíčník Evita. Časopis z produkce Mafra Slovakia, tamější odnože českého mediálního domu Mafra v majetku Andreje Babiše, se zaměří na ženy od 25 let výš, bude vycházet v rozsahu 148 stran a stát má 2,40 eur. Vzniká v týmu výkonného ředitele Mafra Slovakia Vladimíra Mužíka, někdejší šéfa Blesku či Nového Času, a ředitele pro obsah Ivana Hamšíka, který dřív v Česku vedl třeba Reflex.

Koncept novinky je podobný, který před časem v Česku využilo vydavatelství Sanoma pro měsíčník Kraus, po vzoru holandského předobrazu Linda – tedy výpravný tištěný titul nesoucí jméno populární osobnosti ze showbyznysu. Slovenská Mafra staví nový časopis na ženě, je jí tamější známá autorka ženské beletrie Eva Evita Urbaníková, majitelka vydavatelství EvitaPress.

„Knihy Evity Urbaníkové patří na slovenském trhu k jedněm z nejprodávanějších. Evita zná svoji cílovou skupinu a čtenářky znají Evitu. To všechno jsme zvážili i při výběru názvu a charakteru nového měsíčníku s názvem Evita,“ vysvětluje ředitel pro obsah Hamšík. „V ženském segmentu je prostor pro produkt, který jsme připravili. Slovenské ženy si jednoduše zaslouží časopis, který si na nic nehraje a nabízí skutečný život,“ prohlásil Mužík.

Časopis se na trhu postaví vedle existující titulu podobného jména, měsíčníku Eva konkurenčního vydavatelství Ringier Axel Springer Slovakia. Ten se prodává za tutéž cenu 2,40 eur.

Mafra Slovakia ještě před samotným vydáním spustila kampaň na Facebooku, kde dosud nasbírala přes pět tisíc fanoušků, a spolu s teasingovou kampaní spustila nabídku předplatného.