V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Mafra Print opustí Rudovská, Sochůrková a Brož

Po akvizici časopiseckého vydavatelství Bauer Media redukuje mediální skupina Mafra, jeho nový vlastník, manažerskou strukturu firmy. Ta nyní nese název Mafra Print a k 30. dubnu ji opustí projektová manažerka Ivana Sochůrková odpovědná za příběhové tituly, šéfredaktor Michal Brož, do jehož kompetence patřily televizní tituly, a publisherka Lada Rudovská ze segmentu lifestylových titulů.

Řízení lifestylových titulů Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Esquire, Žena a život, televizních titulů a titulů auto moto převezme jako publisherka Etela Lukeš Fiantová, ženské tituly, příběhové tituly a kulinární studio zastřeší publisherka Dana Vajglová a do působnosti šéfredaktora Miroslava Graclíka budou spadat tištěné společenské tituly.

„Restrukturalizace a provedení strategických změn ve vedení produktových portfolií společnosti Mafra Print přinese zjednodušení v řízení titulů a umožní užší spolupráci redakčních týmů napříč segmenty,“ uvádí mediální skupina, která spadá do holdingu Agrofert.