Ve vydavatelství Mafra vznikají dva nové lifestylové časopisy pro ženy. Má jít o samostatně prodejné tituly, jeden přitom bude čtrnáctideník, jeden měsíčník. Chystají je Jiřina Pavlíková a Lucie Černá, které mají s časopisy zkušenosti z vydavatelství Bauer Media či Sanoma. Na nových titulech v Mafře pracují v divizi ředitele strategického rozvoje Františka Nachtigalla. Ten plány na dotaz Médiáře odmítl jakkoli komentovat.
Černá působila v Sanomě a předtím v Baueru jako publisherka, v minulosti byla jako brand manažerka v Hachette Filipacchi 2000 u zrodu titulů Marianne Bydlení, Apetit či Yellow. Pavlíková dělala v minulosti v Baueru léta šéfredaktorku Rytmu života, nejprodávanějšího tuzemského týdeníku.
Jejich nová díla mají podle informací Médiáře konkurovat časopisům životního stylu téže periodicity, tedy nový čtrnáctideník hlavně Ženě a život (Bauer Media, přes 55.000 prodaných kopií na vydání), měsíčník pak Světu ženy či Marianne (obě Burda Praha; prodeje přes 46.000, respektive skoro 40.000). Odpovídají tomu i pracovní názvy z maket jako Můj život či Můj svět. Definitivně ale zřejmě nejsou zatím určeny, stejně jako termín uvedení na trh. O ceně se v případě obou titulů mluví v hladině 30 až 40 Kč.
Pro Mafru by uvedení nových titulů znamenalo posílení v oblasti časopisů. Samostatně prodejný má na trhu zatím jen jeden, a to předloni uvedený týdeník Téma. „Naší strategií je obsadit do budoucna další části trhu printových titulů,“ říkal už v létě 2014 předseda představenstva Mafry Štěpán Košík. Téma nyní prodává přes 48.000 výtisků na vydání. Novými časopisy by si Mafra sáhla na inzerci ze segmentu produktů a služeb pro ženy.