Mediální skupina Mafra od ledna 2018 funguje jako nový mediazastupitel největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz finančně-poradenské společnosti Partners. Mafra má na Peníze.cz exkluzivitu na brandingové formáty a mobilní reklamu, kromě toho nabízí vybrané formáty half-page ad a 300 x 250 pixelů. Další reklamní pozice half-page ads, square a kontextové reklamy v sekcích a textové spolupráce bude dál nabízet obchodní oddělení webu Peníze.cz vedené Martinem Cisarzem.
„Spolupráci se skupinou Mafra vnímám jako strategický krok, od kterého si slibujeme zásadní zvýšení příjmů z daných reklamních formátů. Neexkluzivní forma spolupráce nám zároveň umožní naplno se věnovat inzertním aktivitám šitým na míru našim finančním klientům,“ popisuje nový deal Martin Vlnas, ředitel společnosti Partners Media, pod níž kromě webu Peníze.cz spadá publicistický magazín Finmag.cz a s ním spojený tištěný dvouměsíčník Finmag. Mafra má také na svých webech pomoci pro Partners generovat leady víc než dosud.
V kategorii Ekonomika, finance, právo oficiálního měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor tvoří Peníze.cz společně s rubrikami Ekonomika webu iDnes.cz a Byznys webu Lidovky.cz největší tuzemské uskupení. Peníze.cz navštěvuje podle NetMonitoru zhruba 1,5 milionu lidí měsíčně, celý balíček tří webů pak 2,1 milionu.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Rada ČT je kompletní, Senát zvolil šest nových radních
