Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Mafra propojí svůj letákový web s redakčními testy MF Dnes

Web Akčníceny.cz dceřiné firmy Retail Info vydavatelství Mafra zařazuje ke svému základnímu obsahu - letákům obchodních řetězců s cenami výrobků ve slevě, v tzv. akci - nadstavbu v podobě redakčních hodnocení kvality zboží. Ta pravidelně připravuje redakce MF Dnes pro přílohu Test Dnes. Zlevněné zboží bude možné na webu řadit jak podle ceny, tak nově podle kvality. Web bude také zveřejňovat kompletní novinové stránky Testů Dnes, a to vždy deset dní od jejich vydání na papíře.

Na AkcniCeny.cz/test-dnes jsou už publikovány dvě desítky testů hodnotící kvalitu nejběžnějších a zákazníky nejoblíbenějších uzenin, sýrů, vín a nealkoholických nápojů, dětských plenek či robotických vysavačů. Testy dělala redakce loni. Letos je budou každý 14 dní doplňovat další. Jako poslední byly testovány balené vídeňské párky.

„S plným servisem o nejlepším a nejlevnějším zboží nabízíme našim uživatelům pevný orientační bod ve světě maloobchodu,“ prohlásil Ondřej Hloupý, projektový manažer webu AkčníCeny.cz. Pro úplnost připomeňme, že majitelem Mafry je chemicko-potravinářský koncern Agrofert Andreje Babiše, který produkuje mimo jiné masné výrobky.

Firma Retail Info, kterou Mafra koupila zhruba před rokem, provozuje weby AkčníCeny.cz, VratnéPeníze.cz, jejich obdoby na Slovensku a v Polsku, dál mobilní aplikaci Portmonka pro správu zákaznických karet a elektronický časopis Retail Info Plus.