V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Mafra spouští placenou nabídku iDnes Premium

Mediální dům Agrofertu slibuje denně přinášet „obsah nad rámec tržního standardu“.

Mediální dům Mafra v úterý 17. září spustil nadstavbu svého zpravodajského portálu iDnes.cz. Nový produkt s názvem iDnes Premium poběží do konce listopadu bezplatně ve zkušebním provozu, pak bude zpoplatněn. Dostupný pak bude pouze registrovaným členům. Registraci lze provést přímo přes iDnes nebo prostřednictvím účtů na Facebooku, respektive Googlu. Cenu předplatného Mafra neuvedla.

„Do konce listopadu 2019 platí, že členství v produktu iDnes Premium je zdarma a bez závazků. Informace k ceně placeného členství budou oznámeny v dostatečném předstihu, aby se stávající registrovaní členové i další potenciální uživatelé mohli včas rozhodnout. V rámci iDnes Premium bude k dispozici z počátku jeden typ předplatného,“ uvedla mluvčí Mafry.

Kromě přístupu k exkluzivním článkům nabídne iDnes Premium hned od počátku škálu zábavy, která se bude postupně rozrůstat. Členové aktuálně získají možnost přednostního nákupu vstupenek na koncerty a sportovní akce, digitální předplatné deníků Mladá fronta Dnes, Lidové noviny nebo týdeníku Téma podle výběru (výběr lze změnit jednou za měsíc) v hodnotě až 3.348 Kč ročně, možnost sledovat online tři filmy měsíčně, nabídku knih se slevou či zdarma nebo možnost či čerpat bonus 100 Kč za dobití kreditu u Mobil.cz, virtuálního mobilního operátora Mafry.

„Díky silnému zázemí skupiny a spolupráci s externími partnery se nám podařilo zajistit řadu atraktivních výhod, například prémiový ticketing. Redakce napříč celým portfoliem médií Mafra budou navíc denně vytvářet obsah nad rámec tržního standardu, který čtenáři na internetu dosud v takové míře nenacházeli - rozhovory, spotřebitelské testy, analýzy a komentáře,“ prohlásil předseda představenstva Mafry Štěpán Košík.

Mafra se podle Košíka inspirovala aktuálním trendem a zkušenostmi s podobnými produkty ve světě. „Toto je cesta, kterou se do budoucna bude ubírat distribuce exkluzivního obsahu,“ věří šéf Mafry. „Úspěšným příkladem může být třeba přístup britského deníku Financial Times nebo německého Bildu.“

Placený obsah nabízí od letoška Deník.cz vydavatelství Vltava Labe Media za cenu od 99 Kč měsíčně. Placená je i elektronická verze Hospodářských novin od Economie, nedávno vzniklý Deník N, i specializované weby MotejlekSkodčdopole.com či Borovan.cz.

Nabídka nadstavbové sekce iDnes chodí denně emailem

Nabídka nadstavbové sekce iDnes chodí denně emailem