V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Mafra spouští svou třetí televizi Óčko Expres, hudební proud v HD, bez moderátorů

Pozemní cestou je možné stanici chytit jen v Praze a v Plzni.

Nemusíš se stydět, na co se díváš, promlouvá k divákům nové Óčko Expres

Nemusíš se stydět, na co se díváš, promlouvá k divákům nové Óčko Expres

Mediální dům Mafra, který nedávno koupil podnikatel a politik Andrej Babiš, spouští dnes, ve čtvrtek 15. srpna třetí televizní stanici pod značkou Óčko. K hlavnímu kanálu, který funguje od roku 2002 (Mafra ji vlastní od jara 2005), přibyl letos v červnu program Óčko Gold, zaměřený na lidi nad 35 let, Óčko Expres cílí na náročnější posluchače moderní hudby.

Jak Médiáři řekl generální ředitel Óčka Štěpán Wolde, dramaturgy stanice jsou Pierre Beneš a Radek Bureš z audiovizuální divize Mafry. Ti stojí za vysíláním sesterského rádia Expres, v minulosti s dalšími produkovali v Mafře hudební měsíčník Filter.

„Óčko Expres se zaměří na metropolitní a angloamerickou hudbu,“ oznámila Mafra. Stanice, která si zvolila motto Nothing stupid, bude vysílat pouze proud videoklipů, nepočítá s moderátory ani moderovanými pořady. K pravidelným blokům bude patřit magazín o novinkách Expres Hot, hitparáda nejhranějších klipů Expres Top a retro formát Expres Oldschool.

Svůj program bude šířit ve vysokém rozlišení obrazu (HD).

Programové schéma Óčka Expres

Programové schéma Óčka Expres

Stejně jako rádio Expres skupiny Mafra bude cílit na diváky v Praze a středních Čechách, pozemně bude stanice vysílat jen prostřednictvím pražské Regionální sítě 12, z žižkovského vysílače Praha-město dosáhne jen k 16 % obyvatel Česka, a pak v Plzni ze stanoviště Košutka, upozornil Digizone.cz. Jinde ji bude moci ladit jen přes kabel, satelit či IPTV, konkrétně v sítích UPC či O2 TV. Případně přes internet.

Pokrytí Prahy a středních Čech pozemním vysíláním Regionálního multiplexu 12

Pokrytí Prahy a středních Čech pozemním vysíláním Regionálního multiplexu 12

Hlavní kanál Óčka měl v červenci podíl na divácích starších patnácti let 0,7 %, Óčko Gold 0,2 %. Lépe se jim daří v mladší cílové skupině diváků 15-54 let, v níž má Óčko 1,2 % a Óčko Gold 0,4 %.