
Ukázková obálka chystaného týdeníku Téma. Zdroj: Mafra
Vydavatelství Mafra začne vydávat společensko-zpravodajský tištěný týdeník Téma. Zaměřovat se má na aktuální dění v politice a ve společnosti vůbec. Vycházet bude každý pátek a prodávat se bude za 25 Kč. První číslo vyjde v říjnu. Titul hodlá „překračovat hranice, kterou mezi sebe běžně zpravodajské a společenské časopisy stavějí“, a odlišovat se také „výrazným grafickým zpracováním“.
„Je možné psát důvěryhodné, informacemi podložené texty, ale současně být srozumitelný a zábavný, což dnešní čtenáři od časopisů očekávají,“ prohlásil autor konceptu František Nachtigall, ředitel pro strategii Mafry.
Šéfredaktorem Tématu bude Zdeněk Šustr, donedávna zástupce šéfredaktora časopisu Týden. Jeho zástupcem je Lubor Černohlávek, v minulosti šéf bulváru Aha! a poté vedoucí PR televize Nova, pak šéf TN.cz tamtéž. V redakci bude i Petr Kolář, další ze zástupců šéfredaktora odcházejících z Týdne, nebo Josef Hympl, též bývalý redaktor Týdne.
„Časopisy jsou pro nás segment, na který se chceme nyní zaměřit. Vidíme zde čtenářský a ekonomický potenciál, věříme, že je velká cílová skupina lidí, kteří chtějí číst o dění kolem sebe. Naší strategií je obsadit do budoucna další části trhu printových titulů, vydávání volně prodejného týdeníku je tak logickým krokem,“ podotkl předseda představenstva Mafry Štěpán Košík.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
