Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Mafra uvede tištěný týdeník Téma

Nový časopis chce setřít hranici mezi společenským a zpravodajským zaměřením. Vycházet bude těsně před víkendem.

Ukázková obálka chystaného týdeníku Téma. Zdroj: Mafra

Ukázková obálka chystaného týdeníku Téma. Zdroj: Mafra

Vydavatelství Mafra začne vydávat společensko-zpravodajský tištěný týdeník Téma. Zaměřovat se má na aktuální dění v politice a ve společnosti vůbec. Vycházet bude každý pátek a prodávat se bude za 25 Kč. První číslo vyjde v říjnu. Titul hodlá “překračovat hranice, kterou mezi sebe běžně zpravodajské a společenské časopisy stavějí”, a odlišovat se také “výrazným grafickým zpracováním”.

“Je možné psát důvěryhodné, informacemi podložené texty, ale současně být srozumitelný a zábavný, což dnešní čtenáři od časopisů očekávají,” prohlásil autor konceptu František Nachtigall, ředitel pro strategii Mafry.

Šéfredaktorem Tématu bude Zdeněk Šustr, donedávna zástupce šéfredaktora časopisu Týden. Jeho zástupcem je Lubor Černohlávek, v minulosti šéf bulváru Aha! a poté vedoucí PR televize Nova, pak šéf TN.cz tamtéž. V redakci bude i Petr Kolář, další ze zástupců šéfredaktora odcházejících z Týdne, nebo Josef Hympl, též bývalý redaktor Týdne.

“Časopisy jsou pro nás segment, na který se chceme nyní zaměřit. Vidíme zde čtenářský a ekonomický potenciál, věříme, že je velká cílová skupina lidí, kteří chtějí číst o dění kolem sebe. Naší strategií je obsadit do budoucna další části trhu printových titulů, vydávání volně prodejného týdeníku je tak logickým krokem,“ podotkl předseda představenstva Mafry Štěpán Košík.