V úterý 22. února vyjde poprvé jako součást vydání MF DNES pro Prahu barevný magazín CITY DNES. Magazín bude vycházet jednou měsíčně, zpravidla poslední úterý v měsíci. Médiáři to potvrdil marketingový šéf MAFRA Aleš Pýcha.
Metropolitní měsíčník bude vycházet v nákladu 70 tisíc výtisků, údajně osloví přes 150 tisíc čtenářů. Cena vydání MF DNES s magazínem se nemění. „Přicházíme na nejdůležitější regionální trh s atraktivní novinkou pro čtenáře i inzerenty,“ říká ředitel regionů mediální skupiny MAFRA Veselin Vačkov.
Celobarevný magazín CITY DNES je obsahově koncipován jako průvodce aktivním životem v Praze pro obyvatele a návštěvníky metropole. Bude přinášet témata a aktuální servis pro využití volného času, tipy na společenské, kulturní, kulinářské a sportovní akce, výlety, nakupování a další užitečné informace. Součástí magazínu je kalendář hlavních událostí v Praze.
Pro novinku MAFRA zvolila kombinovanou distribuci: poté, co vyjde jako součást pražského vydání MF DNES, bude měsíčník volně k dispozici i na vybraných místech v Praze (kavárny, nákupní centra, kulturní instituce, fitness centra a další místa).
Pro inzertní klienty nabízí CITY DNES řadu nových možností a formátů. Pravidelnou součástí CITY DNES bude také realitní příloha CITY REALITY.
Skupina MAFRA zároveň připravuje na únor silnou marketingovou podporu pražského vydání MF DNES a magazínu CITY DNES. „Vydání magazínu jsme využili jako příležitost podpořit pražskou přílohu MF DNES v rámci imageové kampaně, která by měla oslovit obyvatele Prahy,“ uvedl Aleš Pýcha, autor kreativního konceptu kampaně.
Ke komunikaci bude využita řada outdoorových nosičů, jako jsou CLV, rámečky v metru, lavičky, mobilboardy a velkoplošné formáty 6*3.
Outdoor doplní rozhlasová kampaň, direkt marketingové aktivity za využití sítě poskytovatele firemních stravenek EDENRED a self promo doplněné čtenářskou soutěží o vstupenky na představení Divadla Járy Cimrmana, které se uskuteční právě 22. února, tedy v den vydání prvního čísla magazínu. Ke sv. Valentýnu MF DNES navíc připravuje i speciální sampling prostřednictvím dvaceti promo týmů.