Vydavatelství Mafra, které patří do portfolia koncernu Agrofert Andreje Babiše, získalo veřejnou zakázku Českých drah na jejich produktovou komunikaci v jízdních řádech na internetu. Hodnota zakázky činí přibližně 12 milionů Kč. Mafra zajistí Českým drahám bannerovou reklamu na webu jízdních řádů Idos.cz v desktopové i mobilní verzi.
Jízdní řády Idos.cz vydává vydavatelství Mafra od roku 2007. Jejich mobilní aplikaci, která prošla v loňském roce velkou aktualizací, využívá v současnosti podle sdělení provozovatele přes milion lidí.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden