Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Mafra ruší značku Playtvák.cz, zavádí iDnes Kino

Videotvorbu portálu iDnes.cz mediální skupiny Mafra čekají další změny. Mafra opustí stávající značku svého videowebu Playtvák.cz, který spouštěla před třemi lety. Upozornil na to Hlídací pes a dnes to Mafra potvrdila. Nové uspořádání má víc reflektovat mateřský web. Zpravodajská a publicistická videa přejdou do videosekce iDnes.cz nazvané iDnes.tv, zábavní pořady, jako jsou seriály Single Lady, Single ManVesničan či avizovaný Hipster, pak budou nasazovány v sekci přejmenované na iDnes Kino. Změna nastane 1. srpna. „Kvalitní zpravodajský i zábavní videoobsah patří mezi naše dlouhodobé strategické cíle,“ podotkl šéf Mafry Štěpán Košík. Playtvák.cz má podle Mafry dál fungovat už jen jako produkční organizace pro další dvě sekce iDnes.cz. Kromě seriálů se má zaměřit i na filmy.

Skončí také samostatný web zaměření na media a komunikaci Mediahub.cz, který dosud Mafra provozovala v rámci své slovenské divize Mafra Slovakia, kterou řídí Vladimír Mužík. Pod něj zároveň spadá i veškerá videoprodukce Mafry. Mediální tématika má přejít jako jedna z rubrik pod portál iDnes.cz, plnit ji budou přímo redaktoři iDnes.cz. S dosavadní redakcí Mediahubu Mafra spolupráci ukončuje, web by měl podle Hlídacího psa skončit s červencem.

Hlídací pes také zjistil, že zhruba po roce odchází z Mafry ředitelka marketingu Miroslava Plánková. Loni v červnu přišla do Mafry z Unileveru, končila letos v červnu. „Já bych to komentoval, že to bylo po vzájemné dohodě,” řekl Hlídacímu psu šéf Mafry Košík.