Časopis Electric Bike Action, zaměřený na tematiku elektrokol, přichází ve větším s videem. Konkrétně v novém videoseriálu E-bike škola bude diváky provázet základy údržby, jízdy a užívání elektrokol, navíc v podání biketrialových jezdců a sportovních osobností. Výrobu seriálu financuje z vlastních zdrojů a za pomoci partnerů projektu. S tištěným obsahem časopisu a testováním elektrokol i komponentů a doplňků je spojen celý nový nový koncept tvorby E-bike video, kdy na kanálu časopisu na YouTube přibývají prezentace a videotesty konkrétních produktů, většinou dlouhodobě testovaných redaktory a spolupracovníky.
„Nejen na oboru elektrokol je vidět, že zajímavý web už je málo, stejně jako je sám o sobě nedostatečný tištěný časopis, i kdyby byl sebelepší a na té nejkvalitnější křídě. Proto hledáme nové cesty a snažíme se připravit mix prezentace na různých kanálech. Kvalitní a prestižní papír s vytříbeným obsahem, web, sociální sítě, informacemi nabitá setkání a zábavná a atraktivní show i videa. Udělat show, přinést dobrou zábavu a stále držet vysokou odbornou i informační hodnotu, obsahovou pestrost a originální nápady,“ říká Ondřej Vysypal, šéfredaktor a vydavatel dvouměsíčníku Electric Bike Action, někdejší šéfredaktor cyklistického měsíčníku Peloton.
Takový mix je podle slov šéfredaktora a vydavatele Vysypala zajímavý jak pro pravidelné čtenáře, tak pro angažované výrobce a dovozce elektrokol i partnery, kteří tím svoje značky zviditelní a navíc získají kvalitní a originální marketingový výstup. „Jako celoživotní sportovec a cyklista jsem projekt před třemi lety začínal s velkou vírou v zázračnou moc elektrokol. Ale také s vědomím, že elektrickým kolům je potřeba dělat dennodenně velkou reklamu, vytvářet jim dobré jméno, bojovat s předsudky a propagovat je všude – mezi laickou veřejností, mezi sportovci, mezi spotřebiteli všech věkových kategorií a při každé příležitosti. Začátek byl velkou neznámou a investicí do celkem odvážného elektrokolového manifestu, ale ukázalo se, že trh svoje odborné a angažované médium velmi potřebuje a dokáže ho uživit,“ vyzkoušel si Ondřej Vysypal.
Jeho tým se pustil i do zakázek z oblasti cestovního ruchu, sportu a rekreace a pracuje na dalších videoprojektech. Pořádá také workshopy na klíč pro prodejce elektrokol, pořadatele akcí, firemní teambuildingy a tematické eventy - pro B2B klientelu pořádá pravidelná odborná setkání a minikonference, kde dává prostor k diskuzi na aktuální témata, včetně legislativních otázek, letos v létě pak přidal vlastní E-bike show, která měla posloužit k pobavení veřejnosti a k propagaci kol i elektrokol.
Časopis Electric Bike Action je licenční a přináší také přejaté materiály z amerického originálu. „Máme vyzkoušeno, že podíl přejatých materiálů by neměl překročit zhruba 25 %. Jde to sice proti ekonomické logice a kalkulaci koupě originálních dat, protože bychom mohli přejímat mnohem víc cizího obsahu za stejné peníze. To už by ale nebylo pro čtenáře tak zajímavé a časopis by nejspíš neměl tak silnou pozici jedničky v oboru, jako má nyní. Naše síla spočívá v tom, že ho tvoříme s naším domácím týmem, v česko-moravských reáliích a pro naše čtenáře,“ uzavírá šéfredaktor a vydavatel Ondřej Vysypal.
Text je propagací magazínu Electric Bike Action