Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Magazín Gusto v novém pro Billu tvoří MarketUp

Nová podoba magazínu Gusto řetězce Billa

Nová podoba magazínu Gusto řetězce Billa

Magazín Gusto, který vydává obchodní řetězec Billa od roku 2012, chystá nový formát. Cílem plánované změny je lokalizovat obsah magazínu, aby reflektoval zapojení českých tradic a specifik českých regionů. Kreativní zpracováním nového layoutu připravuje digitální agentura MarketUp.

Výběrové řízení na nový formát časopisu trvalo 30 dní a MarketUp pro něj měl pětičlenný tým v čele s art directorem Tomášem Cintavým. „Všechny agentury v tendru prezentovaly dobré nápady a kvalitní týmy, ale u MarketUp jsme viděli nejpropracovanější návrh, jak přistoupit k časopisu, abychom mohli dřív nebo později plánovat a vytvářet kvalitní obsah pro několik kanálů najednou a jako celek to dávalo smysl,” říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace Billy. „Díky spolupráci s Alešem Otýpkou jsme navrhli i nový přístup k focení produktů, kde je vkusně zakomponovaný product placement,“ doplnil Cintavý.

Redesign časopisu je pokračováním spolupráce agentury s řetězcem. „S Billou spolupracujeme od roku 2017, kdy jsme pro Billu začali spravovat sociální sítě a e-mailový marketing. V roce 2018 jsme díky vyhranému tendru rozšířili spolupráci o kompletní digitální komunikaci řetězce,“ popisuje vývoj spolupráce Lukáš Cikánek, project manager MarketUp.

Magazín Gusto vychází čtyřikrát ročně v nákladu 300.000 výtisků a pro členy věrnostního programu Billa Bonus je zdarma. Nabízí sezónní recepty, informace o lokálních produktech nebo představení novinek, které je možné v Bille koupit.