Magazín Gusto, který vydává obchodní řetězec Billa od roku 2012, chystá nový formát. Cílem plánované změny je lokalizovat obsah magazínu, aby reflektoval zapojení českých tradic a specifik českých regionů. Kreativní zpracováním nového layoutu připravuje digitální agentura MarketUp.
Výběrové řízení na nový formát časopisu trvalo 30 dní a MarketUp pro něj měl pětičlenný tým v čele s art directorem Tomášem Cintavým. „Všechny agentury v tendru prezentovaly dobré nápady a kvalitní týmy, ale u MarketUp jsme viděli nejpropracovanější návrh, jak přistoupit k časopisu, abychom mohli dřív nebo později plánovat a vytvářet kvalitní obsah pro několik kanálů najednou a jako celek to dávalo smysl,” říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace Billy. „Díky spolupráci s Alešem Otýpkou jsme navrhli i nový přístup k focení produktů, kde je vkusně zakomponovaný product placement,“ doplnil Cintavý.
Redesign časopisu je pokračováním spolupráce agentury s řetězcem. „S Billou spolupracujeme od roku 2017, kdy jsme pro Billu začali spravovat sociální sítě a e-mailový marketing. V roce 2018 jsme díky vyhranému tendru rozšířili spolupráci o kompletní digitální komunikaci řetězce,“ popisuje vývoj spolupráce Lukáš Cikánek, project manager MarketUp.
Magazín Gusto vychází čtyřikrát ročně v nákladu 300.000 výtisků a pro členy věrnostního programu Billa Bonus je zdarma. Nabízí sezónní recepty, informace o lokálních produktech nebo představení novinek, které je možné v Bille koupit.