Tištěný čtvrtletník o luxusním zboží Pařížská street vydavatelství Mediaforce bude od léta vycházet ve dvou provedeních - jedno bude v češtině, angličtině a nově také v čínštině, druhé jako dosud v jazyce českém, anglickém a ruském. Tak magazín startoval předloni v lednu. Letní číslo nově s čínštinou vyjde v pátek 12. června.
Důvodem zavedení další jazykové mutace je příliv bonitních turistů z Číny, zatímco v počtu návštěv Rusů je patrná stagnace, respektive útlum. Vydavatel Pařížské vychází z toho, že podle Českého statistického úřadu v loňském roce přijelo z Číny do Česka 211.000 turistů, což je o více než pětinu víc než v předchozím roce 2013. Číňané přitom patří mezi zahraniční turisty, kteří v Česku utrácejí nejvíc, v průměru to loni bylo kolem 18.000 Kč. A kupují si v Praze hlavně módu, hodinky či bytové doplňky, sortiment nabízený právě na nejdražší pražské třídě.
Magazín má specifickou distribuci. Kromě prodejen v samotné Pařížské ulici je k dostání v hotelích, restauracích, na pražském Letišti Václava Havla, v golfových klubech a dalších místech.