Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Magazín Toyota Life dostal svou internetovou verzi

Devadesát procent fotek a videí v novém firemním online magazínu má být lokálních.

Online verze Toyota Life na tabletu

Online verze Toyota Life na tabletu

Po tištěném časopise Life uvádí české zastoupení automobilky Toyota také plnohodnotný online magazín Toyota Life. I ten je zaměřený na životní styl, sport, cestování nebo nové technologie a samozřejmě na novinky z automobilového průmyslu. „Po pozitivních reakcích na magazín Toyota Life jsme se rozhodli rozšířit jeho podobu také do online světa. Nechtěli jsme však jen překlápět články z časopisu, proto na webu čtenáři najdou mnohem víc obsahu, včetně videí a většího množství fotografií. Toyota, ať už celosvětově či lokálně, má navíc tolik témat a projektů, že se do jednoho čtvrtletníku už nevejdou. Díky webové verzi budou navíc dostupné ještě většímu počtu čtenářů,“ vysvětluje PR manažerka Toyota Česká republika Jitka Jechová.

První číslo tištěného magazínu Toyota Life vyšlo před rokem, v červenci 2019, letos v srpnu vyjde jeho páté číslo. Časopis je zdarma k dispozici u všech prodejců značky i na Toyota akcích a u vybraných partnerů. „Naším cílem je, aby web fungoval jako plnohodnotné lifestylové médium. Chceme čtenáře bavit i srozumitelně informovat a vzdělávat. Nové zprávy publikujeme několikrát do týdne a obsah ladíme s našimi PR aktivitami,“ dodává Jechová.

Web se přitom soustředí na lokální obsah. „Dlouhodobě se ve všech marketingových a PR aktivitách snažíme obsah vyrábět lokálně, proto i náš online magazín využívá 90 % našich původních fotek a videí, soustředíme se na příběhy spojené s českými ambasadory z řad olympijských sportovců, přibližujeme život českých parasportovců, přinášíme tipy na výlety po Česku,“ vyjmenovává Jechová, která má obsah v Toyotě na starosti. V případě časopisu i webu firma nespolupracuje s žádnou velkou agenturou, ale s týmem externích spolupracovníků.

Zmíněná témata a celkové zaměření webu vychází z témat jako nové technologie, ekologie či robotika. Toyota se bude na webu věnovat taky tomu, že je oficiálním partnerem olympijských i paralympijských her, v Česku pak partnerem Českého olympijského i paralympijského výboru, a podporuje všechny jejich aktivity, včetně těch pro děti a školy. Spolupracuje také s osobnostmi českého sportu, jako jsou snowboardcrossařka Eva Samková i celý snowboardcrossový tým, nejrychlejší česká plavkyně Barbora Seemanová, dalšími tvářemi automobilky jsou beachvolejbalistky Markéta Sluková a Barbora Hermannová, rychlostní kanoista Martin Fuksa, skateboardista Maxim Habanec a moderní pětibojař David Svoboda s bratrem Tomášem, který se věnuje triatlonu. Toyota je zároveň partnerem běžeckého seriálu Run Tour, sportovního areálu v Rokytnici nad Jizerou a Safari parku ve Dvoře Králové.

Tvář Toyoty Bára Seemanová s magazínem Life

Tvář Toyoty Bára Seemanová s magazínem Life

Ambasador Toyoty David Svoboda s magazínem Life

Tvář Toyoty David Svoboda s magazínem Life