Developer Central Group si na správu reklamních kampaní na internetu vybral agenturu Magnas Roberta Renče a Martina Šafry. Vystřídala agenturu H1.cz. Od loňského září tak agentura zodpovídá za výkonnostní kampaně v sítích Google Ads i Sklik, za real-time bidding a kampaně na Facebooku.
„Právě větší zaměření na prostředí sociálních sítí, kde je při komunikaci účinné pracovat s různými druhy cílení, a zároveň zefektivnění nastavení kampaní v prostředí PPC jsou oblasti, které jsme klientovi doporučili rozvíjet,“ říká Petr Jelínek, ředitel obchodu a klientského servisu Magnas. „Stejně tak máme ambici se zaměřit také na oblast obsahu a kreativy, která může v rámci testování posunout efekt kampaní o další úroveň výše.“
Central Group vybíral výkonnostní agenturu během loňského léta po dvou letech a po několika kolech si vybral ze tří posledních finalistů právě Magnas. „Oblast nabídky a prodeje nových bytů je i přes ekonomický růst, vlivem situace v legislativě a schvalování nových projektů poměrně složitá. Protože realizujeme velké množství projektů, o to víc jsme hledali partnera, který bude schopný rychle a flexibilně reagovat, umí strategicky přistupovat k projektům a zároveň má zkušenosti a výsledky v oblasti reklamních kampaní se zaměřením na získávání leadů,“ přiblížila Martina Pavlisová, marketingová ředitelka Central Group.
Mediální a marketingová skupina firem propojených pod brandem Magnas působí na trhu od roku 2012. Pracuje pro banku Equa, pojišťovnu Uniqa, značky Dotykačka, Dámejídlo.cz, Domanský nebo Digi TV.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme
