Developer Central Group si na správu reklamních kampaní na internetu vybral agenturu Magnas Roberta Renče a Martina Šafry. Vystřídala agenturu H1.cz. Od loňského září tak agentura zodpovídá za výkonnostní kampaně v sítích Google Ads i Sklik, za real-time bidding a kampaně na Facebooku.
„Právě větší zaměření na prostředí sociálních sítí, kde je při komunikaci účinné pracovat s různými druhy cílení, a zároveň zefektivnění nastavení kampaní v prostředí PPC jsou oblasti, které jsme klientovi doporučili rozvíjet,“ říká Petr Jelínek, ředitel obchodu a klientského servisu Magnas. „Stejně tak máme ambici se zaměřit také na oblast obsahu a kreativy, která může v rámci testování posunout efekt kampaní o další úroveň výše.“
Central Group vybíral výkonnostní agenturu během loňského léta po dvou letech a po několika kolech si vybral ze tří posledních finalistů právě Magnas. „Oblast nabídky a prodeje nových bytů je i přes ekonomický růst, vlivem situace v legislativě a schvalování nových projektů poměrně složitá. Protože realizujeme velké množství projektů, o to víc jsme hledali partnera, který bude schopný rychle a flexibilně reagovat, umí strategicky přistupovat k projektům a zároveň má zkušenosti a výsledky v oblasti reklamních kampaní se zaměřením na získávání leadů,“ přiblížila Martina Pavlisová, marketingová ředitelka Central Group.
Mediální a marketingová skupina firem propojených pod brandem Magnas působí na trhu od roku 2012. Pracuje pro banku Equa, pojišťovnu Uniqa, značky Dotykačka, Dámejídlo.cz, Domanský nebo Digi TV.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
