Petr Majerik, který donedávna pracoval ve vydavatelství Economia jako ředitel divize pro produktový management a obchodní rozvoj, předtím čtyři roky vedl mediální zastoupení Atmedia a v minulosti zastával vedoucí pozice v mediálních agenturách Carat nebo ZenithOptimedia, chce využít svých předchozích zkušeností z médií i agenturního prostředí a připravuje vlastní projekty. Řekl to Médiáři.
Na tuzemském trhu bude nově exkluzivně zastupovat rakouskou společnost SAYG. Ta v Česku dosud své zastoupení neměla. Firma nabízí software pro analýzu a optimalizaci marketingových strategií značek, její programy na základě historických dat klientů o reklamních aktivitách, cenotvorbě a distribuci umožňují modelovat nastavení obchodních a marketingových aktivit do budoucna.
Další oblasti, kterým se chce Majerik věnovat, se budou týkat poradenství médiím a agenturním subjektům. Tyto služby, zaměřené zejména na zvýšení výkonnosti, bude nabízet pod vlastní značkou, kterou hodlá představit v průběhu letošního podzimu.
Prvním Majerikovým projektem v oblasti médií je strategické poradenství pro expandující mezinárodní firmu CE Media. Ta na českém trhu letos v únoru spustila tematický televizní kanál o vaření Mňam TV, který nedávno rozšířila o lifestylové pořady a od září chystá jeho programovou expanzi, mimo jiné s večerní talk show Leoše Mareše. Na podzim rovněž připravuje spuštění dalšího svého kanálu Mňau TV, zaměřeného na chovatele domácích zvířat.