Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Majerik bude radit, nejdřív vysílateli Mňam TV

Někdejší ředitel prodejce televizní reklamy Atmedia a manažer z mediálních agentur Petr Majerik plánuje na podzim uvést oborové poradenství pod vlastní značkou.

Petr Majerik. Foto: Economia

Petr Majerik. Foto: Economia

Petr Majerik, který donedávna pracoval ve vydavatelství Economia jako ředitel divize pro produktový management a obchodní rozvoj, předtím čtyři roky vedl mediální zastoupení Atmedia a v minulosti zastával vedoucí pozice v mediálních agenturách Carat nebo ZenithOptimedia, chce využít svých předchozích zkušeností z médií i agenturního prostředí a připravuje vlastní projekty. Řekl to Médiáři.

Na tuzemském trhu bude nově exkluzivně zastupovat rakouskou společnost SAYG. Ta v Česku dosud své zastoupení neměla. Firma nabízí software pro analýzu a optimalizaci marketingových strategií značek, její programy na základě historických dat klientů o reklamních aktivitách, cenotvorbě a distribuci umožňují modelovat nastavení obchodních a marketingových aktivit do budoucna.

Další oblasti, kterým se chce Majerik věnovat, se budou týkat poradenství médiím a agenturním subjektům. Tyto služby, zaměřené zejména na zvýšení výkonnosti, bude nabízet pod vlastní značkou, kterou hodlá představit v průběhu letošního podzimu.

Prvním Majerikovým projektem v oblasti médií je strategické poradenství pro expandující mezinárodní firmu CE Media. Ta na českém trhu letos v únoru spustila tematický televizní kanál o vaření Mňam TV, který nedávno rozšířila o lifestylové pořady a od září chystá jeho programovou expanzi, mimo jiné s večerní talk show Leoše Mareše. Na podzim rovněž připravuje spuštění dalšího svého kanálu Mňau TV, zaměřeného na chovatele domácích zvířat.