Veřejnoprávní Český rozhlas zastavil spolupráci se Štěpánem Kotrbou, svým dosavadním externím analytikem, někdejším členem Rady Českého rozhlasu. Důvodem je incident z královehradeckého nedělního sjezdu ČSSD. Vyjádření rozhlasu i Kotrby přináší Echo24.cz, incident popisuje Respekt.

Majerik bude radit, nejdřív vysílateli Mňam TV

Někdejší ředitel prodejce televizní reklamy Atmedia a manažer z mediálních agentur Petr Majerik plánuje na podzim uvést oborové poradenství pod vlastní značkou.

Petr Majerik. Foto: Economia

Petr Majerik. Foto: Economia

Petr Majerik, který donedávna pracoval ve vydavatelství Economia jako ředitel divize pro produktový management a obchodní rozvoj, předtím čtyři roky vedl mediální zastoupení Atmedia a v minulosti zastával vedoucí pozice v mediálních agenturách Carat nebo ZenithOptimedia, chce využít svých předchozích zkušeností z médií i agenturního prostředí a připravuje vlastní projekty. Řekl to Médiáři.

Na tuzemském trhu bude nově exkluzivně zastupovat rakouskou společnost SAYG. Ta v Česku dosud své zastoupení neměla. Firma nabízí software pro analýzu a optimalizaci marketingových strategií značek, její programy na základě historických dat klientů o reklamních aktivitách, cenotvorbě a distribuci umožňují modelovat nastavení obchodních a marketingových aktivit do budoucna.

Další oblasti, kterým se chce Majerik věnovat, se budou týkat poradenství médiím a agenturním subjektům. Tyto služby, zaměřené zejména na zvýšení výkonnosti, bude nabízet pod vlastní značkou, kterou hodlá představit v průběhu letošního podzimu.

Prvním Majerikovým projektem v oblasti médií je strategické poradenství pro expandující mezinárodní firmu CE Media. Ta na českém trhu letos v únoru spustila tematický televizní kanál o vaření Mňam TV, který nedávno rozšířila o lifestylové pořady a od září chystá jeho programovou expanzi, mimo jiné s večerní talk show Leoše Mareše. Na podzim rovněž připravuje spuštění dalšího svého kanálu Mňau TV, zaměřeného na chovatele domácích zvířat.