Kromě výměny na postu šéfredaktora oborového týdeníku Marketing & Media dojde na přelomu června a července k další personální změně v mediálním domu Economia. Funkci ředitele divize product management & business development opouští k 30. červnu Petr Majerik. „Odcházím na vlastní žádost, ale zatím nikoliv za konkrétní nabídkou,“ řekl Médiáři.
Petr Majerik přišel do Economie letos v lednu po téměř čtyřech letech ve vedení mediálního zastoupení Atmedia, na pozici nahradil Pavla Vopařila. Majerik strávil většinu své profesní dráhy v oblasti mediálního plánování a nákupu. Před působením v Atmedii zastával vrcholové manažerské pozice v mediálních agenturách Carat nebo ZenithOptimedia.
Podle tiskové zprávy vydavatelství Economia dochází ke zjednodušení struktury divize, kterou Majerik dosud vedl, s primárním zaměřením na inovace a rozvoj digitálních produktů a nového byznysu. Jméno nového ředitele firma oznámí, až ho vybere. Hlavním kritériem pro výběr nového manažera nových projektů budou znalosti online prostředí a předchozí zkušenosti z rozvoje digitálních produktů.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
