Majerik po půl roce odchází z Economie

Petr Majerik letos v lednu nahradil jako produktový manažer v Economii Pavla Vopařila.

Petr Majerik. Foto: Economia

Petr Majerik. Foto: Economia

Kromě výměny na postu šéfredaktora oborového týdeníku Marketing & Media dojde na přelomu června a července k další personální změně v mediálním domu Economia. Funkci ředitele divize product management & business development opouští k 30. červnu Petr Majerik. „Odcházím na vlastní žádost, ale zatím nikoliv za konkrétní nabídkou,“ řekl Médiáři.

Petr Majerik přišel do Economie letos v lednu po téměř čtyřech letech ve vedení mediálního zastoupení Atmedia, na pozici nahradil Pavla Vopařila. Majerik strávil většinu své profesní dráhy v oblasti mediálního plánování a nákupu. Před působením v Atmedii zastával vrcholové manažerské pozice v mediálních agenturách Carat nebo ZenithOptimedia.

Podle tiskové zprávy vydavatelství Economia dochází ke zjednodušení struktury divize, kterou Majerik dosud vedl, s primárním zaměřením na inovace a rozvoj digitálních produktů a nového byznysu. Jméno nového ředitele firma oznámí, až ho vybere. Hlavním kritériem pro výběr nového manažera nových projektů budou znalosti online prostředí a předchozí zkušenosti z rozvoje digitálních produktů.