Investiční fond Garvest, který v Česku provozuje agentury zaměřené na online marketing Ataxo a H1.cz (loni v lednu se spojily), sem do téhož oboru přivádí franšízové pobočky pod značkou ReachLocal.
Otevírá je nová Garvestem vlastněná společnost OxataSMB. Bude působit na území České republiky, Slovenska, Polska, Maďarska a Ruska. Jejím generálním ředitelem je šéf Ataxa Peter Wiedemann.
Vedení společnosti ReachLocal sídlí ve Woodland Hills v USA, disponuje 68 pobočkami v celé severní Americe, Austrálii, Velké Británii, Německu, Nizozemí a Japonsku. Spoluzakládal ji a její strategii řídí Michael Kline.
„Otevírání poboček ReachLocal ve střední a východní Evropě bude probíhat postupně. V tuto chvíli spouštíme prodej ve Slovenské republice, v srpnu v Polsku a na začátku října v České republice. Následovat bude Rusko a Maďarsko,“ přiblížil Wiedemann.
ReachLocal využívá přesunu reklamních investic malých a středních podniků z klasické do online reklamy. Jako Ataxo se zaměří na malé a střední společnosti (SMB), H1.cz zůstanou velcí klienti. Wiedemann počítá s propojením byznysů: „Klienti Ataxa mají možnost přejít na novou platformu a využívat inovativní technologie ReachLocal, nebo zůstat u dosavadních služeb a být dále spravováni Ataxem.“
ReachLocal nabízí nástroje k péči o PPC reklamu, bannery, monitorování sociálních sítí a reputace, online marketingovou analýzu a asistovaný chat. „Společně vytvoříme hlavní online marketingovou společnost pro malé a střední podniky v regionu,“ prohlásil Wiedmann.

Marketér Martin Charvát vede komunikaci vládního projektu digitalizace
