Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Vlastník UPC uvádí na český a slovenský trh placenou televizi pro kluky Megamax

Start stanice pro diváky od 7 do 14 let vítají zadavatelé inzerce z řad výrobců hraček a herních konzolí či z oblasti rychloobrátkového zboží.

Logo televize Megamax

Logo televize Megamax

Chellomedia - obsahová divize společnosti Liberty Global, která též provozuje televizi UPC - spustí zítra 1. prosince v Česku a na Slovensku televizní kanál Megamax, určený chlapcům ve věku 7 až 14 let, s kreslenými i hranými seriály jako Transformers, Hot Wheels, Gormiti, Lego Ninjago nebo Kód Lyoko [viz programové schéma]. Vysílat má 15 hodin denně, od 7 do 22 hodin.

Megamax začíná v nabídce operátorů UPC Broadband Slovakia a českých Smart Comp a Planet A. Dostupná bude též přes satelit Telstar 12. Celkem dosáhne na 100 tisíc domácností v obou zemích. „Finišujeme jednání s dalšími velkými hráči, kteří o Megamax projevili zájem,“ uvedl Aleš Fabík, místní manager Chello Central Europe, evropské divize Chellomedia.

Reklamní prostor na nové stanici bude prodávat mediální zastupitelství Atmedia (také to je v majetku Chello Central Europe). Podle jejího šéfa Petra Majerika mají zadavatelé o zmíněnou cílovou skupinu soustavný zájem. „Nejedná se pouze o výrobce hraček a herních konzolí, ale i o subjekty z oblasti rychloobrátkového zboží,“ podotkl.

V dětském segmentu už Chello Central Europe provozuje televizi Minimax pro diváky od 4 do 8 let. Kromě toho Chello Central Europe v Česku a na Slovensku nabízí stanice Sport1, Sport2, SportM, dokumentární Spektrum, gastronomickou TV Paprika, Spektrum Home o bydlení a společný podnik s MGM zaměřený na filmy.