V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Majitel Young & Rubicam koupil českou online agenturu Nydrle Digital

Přední světová komunikační skupina WPP, která vlastní mimo jiné agenturu Young & Rubicam, koupila většinový podíl v české kreativní agentuře Nydrle Digital. Pražská Young & Rubicam raději kupovala, než by budovala vlastní digitální divizi na zelené louce.

Výše podílu ani cena transakce nebyla zveřejněna.

Agentura Nydrle Digital vznikla v roce 2004, dosud ji vlastnili Michal Nýdrle jako managing partner (80 %), Antonín Parma jako kreativní ředitel (10 %) a Jan Havaš jako strategický plánovač (10 %). Podíly původních majitelů se transakcí snížily, všichni zůstali partnery.

Young & Rubicam působí na českém trhu od roku 1991.

„Agentura Nydrle Digital se začlenila mezi Young & Rubicam brands vedle našich dalších agentur. Nydrle neztrácí svojí identitu, prostě budeme spolupracovat na digitálních zakázkách,“ prohlásil Svatopluk Jírů, Executive Managing Director Young & Rubicam Prague.

Od ledna bude v Nydrle pracovat 45 lidí. „Našim primárním cílem je expanze na zahraniční trhy. Pražská Young & Rubicam je v rámci své sítě centrem regionu střední a východní Evropy a to nám umožní být aktivní i jinde,“ říká Michal Nýdrle, Managing Partner Nydrle Digital.

„Během příštího roku chceme v rámci Nydrle Digital v Praze značku VML otevřít jako digitální produkční hub s ambicí fungovat minimálně pro celý region střední a východní Evropy,“ dodal Svatopluk Jírů.