Po Get Boostu, TL5 s Hashtag5, Tubrru či Bsnapu od Bubblu je dalším, kdo chce využít vlivu mladých tvůrců na internetu, nová agentura The Hive. Založili ji Tomáš Zvelebil řečený Ali, Rostislav Starý (oba mají po 35 %) a Jaroslav Duroň. Zvelebil je známý z pořadu Primy Aliho parťáci (dřív Hrajeme s Alim), Starý s Duroněm jsou vůdčími postavami skupiny agentur Konektor. Jako The Hive chtějí směrem k inzerentům a komunikačním agenturám zastupovat youtubery, instagramisty, televizní baviče i sportovce.
The Hive nabízí integraci do kampaní (formou product placementu, účastí dotyčných na propagačních akcích, či přímo tvorbou obsahu na klíč, a to pro vlastní, sdílená i placená média zadavatelů), školení o cílové skupině do 25 let či poradenství s přípravou vlastního tvůrce pro danou značku. „Zároveň připravujeme content hub, který poskytne technologické zázemí a prostor pro setkávání a společnou práci online osobností a zadavatelů,“ slibuje Rostislav Starý.
Jaroslav Duroň plánuje, že The Hive bude v sídle Konektoru u pražského Náměstí Republiky spolupracovat s dalšími agenturami skupiny - dodávkou známých tváří do kampaní či čerpáním know-how. V sousedním Slovensku má navíc The Hive využívat kanceláří a know-how bratislavského zastoupení PR.Konektoru.
Smlouvy s The Hive už uzavřeli youtubeři MenT a Fatty Pillow, režisér a herec Ondřej Sokol, komik Michal Kavalčík alias Ruda z Ostravy či fotbalista Lukáš Vácha. „V tuto chvíli máme uzavřené smlouvy s více než patnácti tvůrci, do konce dubna jich budeme mít kolem třiceti,“ tvrdí Zvelebil. Vybrané tvůrce spojil v kampaních se značkami Milka (youtuber MenT pro ni natočil video Mám vlasy na zeleno?!), Zlaté nebo Sazka.
Milka také sponzoruje soutěž Šéfík internetu, která probíhá ve zmíněném víkendovém pořadu Aliho parťáci a snaží se podchytit začínající talenty. V televizním vysílání ji podporují přímo Zvelebil, Sokol a Fatty Pillow.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
