V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Majitelka restaurace Soho uvádí lifestylové noviny What

Lifestylové noviny What stojí 39 Kč, předplatné na půl roku 234 Kč, na rok 430 Kč

Lifestylové noviny What stojí 39 Kč, předplatné na půl roku 234 Kč, na rok 430 Kč

Tištěný titul What, dosud půlročník pro vybrané publikum, se dostává také do běžné distribuční sítě jako měsíčník, s přídomkem lifestylové noviny. První číslo vyšlo 6. února v tištěném nákladu 10.000 kusů, v rozsahu 36 stran formátu zhruba A3. Lifestylové noviny What vydává Beata Baníková, majitelka pražské restaurace Soho, ve své nové firmě What publishing. „Čtyři roky jsme What distribuovali v periodicitě dvakrát v roce zúžené VIP klientele, kurýrem, přímo do rukou, s personifikovanými obálkami a dárky. V tom budeme pokračovat, navíc s titulem oficiálně vstupujeme na trh. Distribuujeme přes síť Mediaprint & Kapa, v síti Relay máme přednostní pozice,“ přiblížila Médiáři vydavatelka při křtu právě v restauraci Soho.

Balíček s původním půlročníkem What

Adresný balíček s původním půlročníkem What

Vybraná distribuce začínala pro 300 lidí, nyní chodí na 490 adres. Jde povětšinou o majitele firem či vysoce postavené manažery korporací, hosty, kteří mají v Sohu otevřené účty. Tomu odpovídá i skladba inzerce. V prvním čísle novin, které jde na trh, se inzerátem propagují Delonghi, bankovnictví Erste Premier, Mercedes-Benz či Yves Saint Laurent, dál třeba Veolia či Marks & Spencer. O obchod a inzerci se stará Kateřina Davídková.

„Pracujeme na tom, aby What do roku byl multimediální titul. Teď jsme ve vývoji aplikace, součástí našich stránek je e-shop s vlastními produkty a budeme pracovat s formou podcastů a videa. Vše budou produkovat externisté, nemáme žádné zaměstnance, nikdo za námi nestojí, opravdu jsme to stavěli velmi organicky, právě na svých zkušenostech z posledních čtyř let. Byl to obchodně úspěšný model, proto jsme si řekli, že to zkusíme ve větším,“ doplňuje vydavatelka Beata Baníková.