Už pátou sezónu odstartoval na videowebu YouTube propagační seriál Make-up in the City vytvářený značkou Maybelline New York. Do další dvanáctidílné dílné série určené pro Česko, Slovensko a Maďarsko vstupuje s novým produkčním partnerem, obsahovou agenturou Bubble. Ta zvítězila v tendru, kterého se účastnilo šest agentur. Kontrakt zní na minimálně jednu sérii.
„Není mnoho značek, které se rozhodnou natáčet pravidelný obsah na YouTube,“ podotkla Andrea Krenková, client service director agentury Bubble, „po YouTube kanálu McDonald’s se můžeme zapojit do tvorby obsahu pro další úspěšný projekt.“
„Maybelline New York je jediná beauty značka na našem trhu, která vytváří pro své fanynky a zákaznice obsah na YouTube v dlouhodobém časovém horizontu. Cílem videí je udělat z líčení zábavu a snížit možnou frustraci z aplikace či výběru správného make-up produktu, a to za pomoci příjemných osobností ambasadorů Maybelline či bloggerů,“ doplnila Barbara Čiháková, group product marketing manager L’Oréalu.
Výhodou v tendru bylo podle agentury i zajištění vlastní produkce. „Na produkcích pro značky McDonald’s nebo Philips máme vyzkoušeno, že vlastní produkce dokáže celý proces maximálně zrychlit a pro klienta zjednodušit. V tendru jsme tak mohli kromě zkušeností nabídnout také naše studio Bright, techniku, režiséra, kameramana, rekvizity - vzniklo nám tady malé newyorské studio. To pochopitelně také optimalizuje celkovou cenu,“ doplnila Krenková. „Taktéž interní produkce byla obrovská kompetitivní výhoda oproti jiným agenturám,“ potvrzuje Lenka Kowařowská, digital manager L’Oréalu.
Nový díl v produkci Bubble, s Monikou Bagárovou v hlavní roli, už vyšel. Další mají následovat vždy každý první den v měsíci.