Agentura Leo Burnett z komunikační skupiny Publicis Groupe se stává strategickým partnerem pro marketing velkoobchodního řetězce Makro Cash & Carry ČR. Kromě strategického plánování marketingových aktivit bude zodpovídat za přípravu kampaní Makra napříč všemi komunikačními kanály - v nadlince (ATL), podlince (BTL) i v online prostředí. Komunikace bude v nadcházejícím období zahrnovat jak velké brandové, tak i taktické kampaně včetně podpory věrnostních programů a brandingu externích i interních eventů firmy.
Agenturou Makra bylo poslední dva roky DDB, která začátkem roku 2018 střídala Kaspen. Tendr na novou agenturu s cílem posílit své komunikační aktivity vypsal řetězec letos v únoru, plánovaná doba spolupráce je tři roky. „V následujícím období bychom své marketingové aktivity rádi posunuli o úroveň výš. Proto jsme hledali nejen kreativní agenturu, ale i strategického partnera, který bude marketingové aktivity plánovat v úzké spolupráci s nejvyšším vedením společnosti,“ uvedl marketingový ředitel Makra Petr Olbrich.
„Cílem naší spolupráce s Makrem je maximálně podpořit jeho obchodní růst prostřednictvím komunikačních aktivit. Návrh nové marketingové strategie jsme vytvořili na základě hlubší znalosti Makra a jeho obchodních cílů a zároveň jsme vycházeli z velkého množství dat, kterými Makro disponuje. Součástí nového týmu, který jsme klientovi poskládali na mí
ru z expertů z celé Publicis Groupe, jsou proto nejen kreativci, stratégové a media planneři, ale i datoví specialisté. Díky tomu jsme schopni Makru poskytnout komplexní službu od kanálové strategie přes zajištění kreativy až po plánování a nákup médií,“ popisuje šéf Leo Burnett Zdeněk Mikeš.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Rada ČT je kompletní, Senát zvolil šest nových radních

Šéfredaktorem Reflexu bude Martin Bartkovský, moderuje také Prostor X
