Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Makro na strategický marketing bere Leo Burnett

Leo Burnett střídá agenturu DDB Prague, která se o Makro starala poslední dva roky.

Zleva Zdeněk Mikeš (managing director Leo Burnett), Petra Holá (account director Leo Burnett), Martin Ježek (head of strategy and creative department, Publicis Groupe), Lenka Hanáčková (head of branding & marketing communication Makro Cash & Carry ČR), Petr Olbrich (marketing director Makro Cash & Carry ČR)

Zleva Zdeněk Mikeš (managing director Leo Burnett), Petra Holá (account director Leo Burnett), Martin Ježek (head of strategy and creative department, Publicis Groupe), Lenka Hanáčková (head of branding & marketing communication Makro Cash & Carry ČR), Petr Olbrich (marketing director Makro Cash & Carry ČR)

Agentura Leo Burnett z komunikační skupiny Publicis Groupe se stává strategickým partnerem pro marketing velkoobchodního řetězce Makro Cash & Carry ČR. Kromě strategického plánování marketingových aktivit bude zodpovídat za přípravu kampaní Makra napříč všemi komunikačními kanály - v nadlince (ATL), podlince (BTL) i v online prostředí. Komunikace bude v nadcházejícím období zahrnovat jak velké brandové, tak i taktické kampaně včetně podpory věrnostních programů a brandingu externích i interních eventů firmy.

Agenturou Makra bylo poslední dva roky DDB, která začátkem roku 2018 střídala Kaspen. Tendr na novou agenturu s cílem posílit své komunikační aktivity vypsal řetězec letos v únoru, plánovaná doba spolupráce je tři roky. „V následujícím období bychom své marketingové aktivity rádi posunuli o úroveň výš. Proto jsme hledali nejen kreativní agenturu, ale i strategického partnera, který bude marketingové aktivity plánovat v úzké spolupráci s nejvyšším vedením společnosti,“ uvedl marketingový ředitel Makra Petr Olbrich.

„Cílem naší spolupráce s Makrem je maximálně podpořit jeho obchodní růst prostřednictvím komunikačních aktivit. Návrh nové marketingové strategie jsme vytvořili na základě hlubší znalosti Makra a jeho obchodních cílů a zároveň jsme vycházeli z velkého množství dat, kterými Makro disponuje. Součástí nového týmu, který jsme klientovi poskládali na mí

ru z expertů z celé Publicis Groupe, jsou proto nejen kreativci, stratégové a media planneři, ale i datoví specialisté. Díky tomu jsme schopni Makru poskytnout komplexní službu od kanálové strategie přes zajištění kreativy až po plánování a nákup médií,“ popisuje šéf Leo Burnett Zdeněk Mikeš.