Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Makro plánuje vytisknout letos o 45 % letáků míň než loni

Až 1.750 tun papíru plánuje letos ušetřit velkoobchod Makro v Česku. „Letos plánujeme vytisknout přes 20 milionů letáků, což je o 45 % míň než loni,“ přibližuje Romana Nýdrle, manažerka komunikace Makra. Snížit papírovou spotřebu chce Makro částečnou digitalizací dosud tištěných sdělení. Sníží se také počet stran - původně na vydání všech letáků připadlo zhruba 4.300 stránek, úspora má činit zhruba desetinu, konkrétně 416 stránek. Kompletně do elektronické formy mají přejít sezónní nabídky i tematické letáky jako například Víno a sýry.

Kromě kvantity chce změnit i kvalitu reklamních materiálů. „Podoba nových letáků bude čistší, modernější a jednolitá. Změna vizuálu a obsahu vychází především ze zpětné vazby zákazníků. Nabídka je vytvářena a nabízena přímo na míru podle individuálních potřeb, čímž rovněž ušetříme zdroje papíru,“ uvádí Lenka Hanáčková, manažerka trade marketingu, „třeba živnostníci ze segmentu horeca tak ve svém letáku najdou především sezónní a čerstvé produkty, zatímco leták pro zákazníky z maloobchodu je navržen tak, aby v něm lidé rychle našli ověřené produkty včetně jejich ceny.“

Nová podoba letáku Makra

Nová podoba letáku Makra

Nová podoba letáku Makra

Nová podoba letáku Makra