Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Makro se připojilo k Alianci pro mladé

Makro přistupuje k Alianci pro mladé

Makro přistupuje k Alianci pro mladé

Připojení velkoobchodu Makro k celoevropské aktivitě Alianci pro mladé dnes podepsali výkonný ředitel Makro pro Česko a Slovensko Guillaume Chêne a generální ředitel Nestlé Česko a Slovensko Torben Emborg. Aliance pro mladé podporuje zaměstnávání a zaměstnatelnost mladých lidí, mezi její závazky patří podpora získávání pracovních zkušeností či bezplatné kariérní poradenství pro mladé do 30 let. V Česku má nyní aliance 40 členů, jejím zakládajícím partnerem je právě producent cukrovinek Nestlé.

Hlavní motivací partnerů aliance je snaha o aktivní podporu mladých lidí při uplatnění na pracovním trhu. Zavázali se, že se budou aktivně podílet na speciálních programech pro mladé a poskytovat jim rady a pracovní zkušenosti. To vše bezplatně. Členové aliance do těchto snah zapojují své zaměstnance, kteří se tak stávají mentory v kariérním poradenství či při přípravě k přijímacímu pohovoru.