Makro si místo Kaspenu vybralo DDB

Velkoobchodní řetězec Makro Cash & Carry ČR s únorem zahájí strategickou spolupráci s kreativní agenturou DDB. Ta se stane garantem a tvůrcem kreativního obsahu pro Makro v Česku i sesterské Metro na Slovensku, a to minimálně po následující dva roky. Poslední dva roky - od začátku roku 2015 - Makro spolupracovalo s agenturou Kaspen/Jung von Matt.

Tendr na novou kreativní agenturu probíhal od loňského podzimu, pozváno do něj bylo 15 agentur. Podmínky zahrnovaly minimálně tříleté působení na trhu, zkušenosti z českého i slovenského prostředí, kompletní inhouse tým a zkušenosti s kreativní prací v segmentech B2B i B2C, ideálně s přesahem do rychloobrátky a retailu.

S DDB chce Makro dál „pomáhat podnikatelům růst“, uvedl Martin Marek, head of branding Makro ČR. „V rámci spolupráce s DDB chce Makro pracovat i na kreativním dialogu s partnery a dodavateli. Dále se zaměří i na podporu multikanálového konceptu zahrnujícího inspirativní prodejny a nové distribuční řešení,“ doplnil obchodník.