Mediální agentura Red Media ze skupiny Kindred Group zvítězila v tendru velkoobchodního řetězce Makro Cash & Carry ČR na digitální mediální strategii a nákup online médií. Následující dva roky bude zajišťovat kontinuální brandovou komunikaci, pravidelné kampaně na jednotlivé produkty i výkonnostní kampaně zaměřené na akvizici nových zákazníků. Digitální agenturou Makra dosud bylo Performio. Makro letos měnilo i další agentury - jinou část digitálních aktivit dostala od ledna Etnetera, od února pro něj kreativu dělá DDB, externí komunikaci od léta FleishmannHillard.
„Pro co nejpřesnější zacílení komunikace bude mediální strategie založena na datovém cílení s využitím kombinace datových zdrojů první a třetí strany. Jednotlivé zákaznické segmenty, definované podle typu zákazníka, oboru podnikání i objemu nákupů, tak budou mít vlastní komunikační linky. V rámci bannerové komunikace pak Makro kromě brandingů a menších formátů nově pracovat i s animacemi,“ informuje agentura.