Kreativu a strategické plánování komunikace velkoobchodního prodejce Makro Cash & Carry ČR od ledna zajišťuje reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt. Zvítězila v tříkolovém tendru, který probíhal loni od srpna do prosince. „Značku Makro s ní budeme i nadále profilovat jako partnera pro nezávislé podnikání,“ podotkla šéfka brandingu Makra Marcela Syrovátková.
Pokračovat se má v konceptu Vy & Makro, uvedeném agenturou WMC/Grey společně s tváří šéfkuchaře Jaroslava Sapíka loni na jaře. Agentura má prezentovat také posun od tradičního obchodního modelu typu cash & carry směrem k novým formám přímé distribuce a e-commerce.
Propagovat bude i nové vzdělávací centrum, které Makro v březnu otevře v pražských Stodůlkách. Na ploše 1.200 metrů čtverečných nová stavba zpřístupní profesionální kuchyně, školící prostory i konferenční místnosti. Celková investice má podle dřívějších zpráv dosáhnout 80 milionů Kč.