Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Makro vypisuje tendr na kreativní agenturu

Velkoobchodní řetězec Makro Cash & Carry ČR vypisuje tendr na kreativní agenturu. Do konce srpna se mohou přihlásit agentury působící minimálně tři roky jak na českém, tak na slovenském trhu. Podmínkou je také kompletní inhouse tým a zkušenosti s kreativní prací v segmentu B2B i B2C, ideálně v retailu a rychloobrátkovém zboží. Agentura by měla mít zkušenosti s rozvojem strategického i employee brandingu. „Hledáme agenturu zkušenou v oblasti akvizičních i věrnostních spotřebitelských aktivit a trade marketingu. V neposlední řadě by se měla umět pohybovat v digitálním marketingu, především na sociálních sítích a v mediálním plánování,“ dodává Martin Marek, head of branding v Makru.

Aktuální kreativní agenturou Makra je Kaspen/Jung von Matt. Kaspen zvítězil v tříkolovém tendru, který probíhal od podzimu 2014, s Makrem spolupracoval od roku 2015. Nynější tendr se vyhlašuje, protože uplynula smluvní doba spolupráce.