
Michaela a Zdeněk Bakalovi. Foto: Profimedia.cz
Společnost Luxury Brand Management Zdeňka Bakaly a jeho ženy Michaely (Maláčové) prodala dotovanou dceřinou firmu M Marketing, která uplynulých deset let organizovala výroční soutěž krásy Česká Miss. Novou majitelkou firmy je Marcela Krplová, jinak též majitelka společnosti Czech Event Production. Její sesterská Agentura Orange s Českou Miss spolupracovala při pořádání regionálních castingů soutěže.
Transakce měl být vypořádána k 31. srpnu. Cena nebyla zveřejněna. „Budu se nyní plně věnovat našim rodinným investicím a rozvoji neziskových projektů, které v Česku podporujeme,“ prohlásila Maláčová.
„Rozhodnutí o prodeji České Miss souvisí se záměrem společnosti Luxury Brand Management věnovat se především rozvoji obchodu s luxusním zbožím,“ uvedla jednatelka M Marketingu Martina Matoušková a ředitelka Luxury Brand Management.
Nová majitelka soutěže nicméně souhlasila, že finále dalšího ročníku uspořádá v Bakalově nové hale Forum Karlín v Praze.
Krplová prostřednictvím své jiné agentury organizovala mezinárodní konference během předsednictví České republiky v EU, spolupracovala na festivalu Colours of Ostrava, na golfových akcích v rámci české série PGA European Tour či na společenských i marketingových akcích na severu Moravy i jinde v republice.