Jeden z předních tuzemských e-shopů Mall.cz hodlá prohloubit svůj vztah se zákazníky prostřednictvím marketingu obsahem. Na pozici head of content marketing proto do Mall.cz přichází Tereza Hajná, zaštítit má právě marketingovou strategii a tvorbu obsahu. Hajná předtím dělala ve firmě SQLdep, spadající stejně jako Mall.cz, respektive Mall Group do investiční skupiny Rockaway. Předtím měla na starosti digitální marketing v IBM. V Mall.cz už pracovala na loňské vánoční kampani s Leošem Marešem.
„Obsahový marketing je jedním z významných pilířů nové marketingové strategie, která bude postupně nasazována ve všech dalších zemích, kde Mall Group působí,“ oznámila firma. „Chtěli bychom dosáhnout maximálního propojení obsahu se sociálními médii,“ plánuje Hajná.
Od prodeje jako takového hodlá komunikaci přesouvat k obsahu zasazenému do správného kontextu. Hlavním nástrojem má být blog.mall.cz. „Klíčové je pro nás budování vztahu se zákazníky. Díky speciálním metrikám a pokročilé práci s analýzou dat zjistíme, jak uživatelé s obsahem pracují. Poté se jim můžeme lépe přizpůsobit a vytvářet takový obsah, který pro ně bude relevantní,“ zní plán nové šéfky obsahu Mallu.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
