Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Mall.cz pohltí dva své menší e-shopy Bigbrands a Proděti.cz

Tuzemský e-shop Mall.cz, potažmo jeho slovenská verze Mall.sk, zastřeší pod svým hlavním brandem nabídku dosud samostatně fungujících značek Proděti.cz (na Slovensku Bambino.sk) a Bigbrands. Sloučením e-shopu Proděti.cz s dosavadní nabídkou Mall.cz tak vzniká jedna z největších platforem s nabídkou dětského zboží. Nový dětský svět v sobě sdružuje segmenty jako hračky, péči o dítě či oblečení, které v nákupní galerii představují tržby přesahující miliardu korun za uplynulý rok. Internetový obchod Bigbrands se zase soustředí na nabídku módy.

„Chceme zákazníkům umožnit, aby vše, co potřebují, nakoupili snadno a rychle na jednom místě. Proto představujeme největší dětský svět na českém i slovenském internetu. Zároveň integrujeme také oblíbenou platformu Bigbrands do rozšířené kategorie Mall Móda,“ říká ke změnám Tomáš Punar, commercial marketing director Mall Group. Stávající portfolia zboží samostatných e-shopů zůstanou přitom zachována a doplní nabídku Mallu.

Začlenění e-shopů pod hlavičku Mall.cz a Mall.sk podpoří firma i novými zákaznickými kluby. Ty lákají na vstupní bonus ve výši 200 Kč, respektive 20 %, dopravu zdarma či prodlouženou dobu pro vrácení zakoupeného zboží. Jen v dětském programu plánuje Mall do konce roku mít přes 100.000 členů.